روشهای پشتیبانی نرم افزار
1)
تماس با واحد پشتیبانی |
تلفن شرکت به صورت فعال آماده پاسخگویی به مشتریان است و در صورت وجود هر گونه سوال میتوانند با کارشناسان پشتیبانی تیدا تماس برقرار کنند
|
2) ثبت مشکل در اتوماسیون اداری گروه تیدا |
گروه تیدا به هر کدام از مشتریان خود در اتوماسیون اداری خود، حسابی تعریف کرده و همه مشتریان مشکلات و درخواستهای خود را در آن ثبت مینمایند. گروه تیدا هر روز به صورت مدام اتوماسیون اداری خود را چک کرده و در صورت
وجود مشکل و یا آموزش سریعا نیاز مشتری را مرتفع خواهد نمود.
|
3) ارسال اتوماتیک خطا به شرکت |
نرم افزارهای تیدا به صورتی طراحی شده اند که در صورت وجود خطای منطقی در برنامه، آن خطا ثبت و به شرکت ارسال میشود. گروه تیدا هم در اسرع وقت خطا را مورد بررسی قرار داده و آنرا رفع می نمایند |
4) ارسال ایمیل، پیام و غیره |
مشتریان با استفاده از امکانات دیگری همچون پیام، ایمیل و غیره میتوانند مشکل و یا نیاز اطلاعاتی خود را بدست آورند
|